Tisztelt Látogató!
Cégünk a Hajdúsági Polgári Biztonsági Szolgáltató Személy és Vagyonvédelmi KFT., rövidebb nevén HBSZ KFT, 1995 - ben alakult, három megyére /Hajdú - Bihar, Szabolcs - Szatmár - Bereg, Borsod - Abaúj - Zemplén/ kiterjedő hatáskörrel.
Jelenleg országos hálózattal rendelkezik.
Alközpontjaink: Nyíregyháza, Kisvárda
A HBSZ KFT többségi tulajdonosa egyben a cég ügyvezető igazgatója.
Tulajdonosaink tőkeerejükkel és a társaságunk stabil, megbízható üzleti tevékenységével "több lábon állva", kiegyensúlyozottan és megbízhatóan garantálják a gazdasági hátteret a KFT működéséhez.
A HBSZ KFT vezetése diplomás szakemberekből tevődik össze, akik megnyugtatóan gondoskodnak a megbízóival kötött szerződésben foglaltak betartásáról, átfogó, felelősségteljes személy és vagyonvédelem biztosításáról.
MUNKÁNK SZÍNVONALÁT A NEMZETKÖZI TESTŐRSZÖVETSÉGTŐL ÉS A DETEKTOR PLUSZTÓL KAPOTT CÍMEINK IS IGAZOLJÁK.
Társaságunk 1995- óta működik, működésünket az érvényben lévő 2005/133. törvény előírásainak megfelelően végezzük.
Biztosítási hátterünk rendezett. A HBSZ KFT az Allianz Hungária Biztosító Zrt.-nél 12 millió forintos felelősségbiztosítással rendelkezik. Minden olyan eseményért, amely a HBSZ KFT alkalmazottainak és alvállalkozóinak helytelen vagy szabálytalan magatartása miatt esetleg mégis bekövetkezne, cégünk garanciát vállal.
Felvételi rendszerünk egy többlépcsős " szűrőn " keresztül működik, amely azt jelenti, hogy a felvételre jelentkező személy - és vagyonőröket több szempont alapján megvizsgálva, több személy véleményét meghallgatva hozzuk meg döntésünket.
Az évek során sikerült jól felkészült, kiegyensúlyozott, stabil, általunk megfizetett vagyonőri állományt kialakítanunk, akik átérzik a tevékenység fontosságát és velünk együtt vallják, hogy a megbízó óhaja: "parancs".
A HBSZ KFT országosan több helyen végez őrzésvédelmi feladatokat, a területeknek megfelelő létszámú vagyonőrrel.
A vagyonőröknek az előírt formaruhával és a szükséges eszközökkel kell rendelkezniük, nagyon fontos a kulturált megjelenés és viselkedés.
Időszakonként gondoskodunk vagyonőreink továbbképzéséről, biztosítva ezáltal a szakmai nívó megtartását.
Ellenőrzési rendszerünk kidolgozott, középvezetőink naponta, a felsőbb vezetőink havonta egy - két alkalommal ellenőriznek.
Minden ellenőrzés dokumentálásra kerül!
A szolgálatvezénylés egy hónappal előre megtervezett módon történik, amelyet megbízóink bármikor megtekinthetnek.
A megbízóink részéről, ha bármilyen kifogás merülne fel bármelyik személy és vagyonőrrel kapcsolatban, mi készek vagyunk azonnal eltávolítani a szolgálati helyéről, és gondoskodni a személycseréről.
Működésünket minden vonatkozásban a törvényesség, a szakmai hozzáértés és a felelősségteljes munka jellemzi.
Tudomásul vesszük, hogy a megbízóinkért vagyunk, nekik szolgáltatunk.